Bóle pleców

Bóle pleców trening

Problemy z plecami

Ból pleców jest wciąż najczęstszą dolegliwością wśród ludzi. Niezależnie od wieku wszystkich dotykają podobne problemy. Stres, jednostronne napięcia, czy zaniedbanie muskulatury pleców są głównymi przyczynami bólu pleców. Z czasem stan ten staje się przewlekły i dalej się pogarsza ze względu na brak zachowań, które mogłyby temu zapobiec. I tak koło się zamyka, doprowadzając chorego do rozpaczy. Jest jednak wyjście: ukierunkowany trening pleców z użyciem treningu EMS!

Trening EMS rozwiąże Twoje problemy

Tam gdzie kończą się metody tradycyjne warto spróbować nowoczesnego treningu EMS. Dzięki specjalistycznemu, indywidualnemu, kontrolowanemu treningowi, nawet głęboko osadzone mięśnie są pobudzane i wzmacniane. Konwencjonalny trening dosięga tych mięśni z trudnością i nie zawsze. Kręgosłup zyskuje stabilność, plecy są wyraźnie odciążone. Nierównowaga mięśniowa zostaje wyrównana, a muskulatura tułowia wzmocniona – to idealny sposób na zdrowe i silne plecy.

 

 

Kompleksowe wzmocnienie pleców

Badania wykazały efektywność tej formy treningu zarówno w zapobieganiu jak i leczeniu problemów już istniejących*:

  • 88% badanym udało się znacznie zmniejszyć ból pleców. Częstotliwość i czas trwania bólu pleców zmniejszyły się aż o 80%.
  • Na początku badań, ponad 40% badanych skarżyło się na ciągły ból pleców. Liczba ta spadła do 9% po 6 tygodniach treningu.
  • Ból zniknął zupełnie u 44% pacjentów z dolegliwościami o charakterze przewlekłym.
  • Czas trwania typowego bólu pleców w życiu codziennym (podnoszenie dużych obciążeń, chodzenie, schylanie się, ciężka praca fizyczna, codzienne prace domowe, sport, prowadzenie pojazdów lub siedzenie przez długi czas) został zmniejszony o 30%.

Pozbądź się bólu pleców - zacznij od dziś! 

Rezerwuj termin

*Źródło: Badania przeprowadzone przez Uniwersytet w Bayreuth (Boeckh-Behrens/Vatter 2003, Boeckh-Behrens/Walz/Niewöhner 2003, Boeckh-Behrens/Sebelefsky/Grützmacher 2002, Boeckh-Behrens/Stötzel/Benner 2003).